torsdag 20 december 2007

Imorgon är julshowen. Och gissa hur många som engagerat sig inför den? Visst, mina fina och bästaste kompisar har suttit med mig hela dagen. Men annars... Jag tänker aldrig göra något liknande på den här skolan. Morr. Det räcker så. Annars börjar jag med långa meningar om "proffs" och andra självupptagna människor. Så - morr.

Min lärare pratade med mig om att leva för stunden idag. Jag tror jag ska börja göra mer så. Fokusera på här och nu. Men just nu vill jag att det ska vara imorgon eftermiddag. Då börjar min ledighet. Jag ska läsa böcker och träffa vänner. Då. Men det var fint sagt av henne.

Just nu har jag nätstrumpbyxor och väljer mellan turkos eller grön ögonskugga. Och ja! Jag hittade den svarta tyllklänningen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!!
Bloggar gör vi allihopa:-)