tisdag 12 juni 2007

intressant

ögat är intressant. intressant. interessant. inte intressant. inte ett dugg.

jag sitter mest och försöker hitta på anledningar att låta bli att plugga. lyssna på musik, skriva johannas jobbtider i min kalender, lägga patiens, sitta på qruiser, planera sommarkampanjen osv.

det stör mig också att det snackas skit. men jag försöker bli en gås. låta allt rinna av mig. för det som sägs har ingen grund. men varför inte säga det rakt ut? till mig. och det är såna konstiga saker som personen hakar upp sig på. personen som jag knappt har någon kontakt med. eller så finns det en anledning till varför det kommer fram till mig så här. jag försöker begripa människor. det är inte lätt.

och just det! vi ska flytta! vi skulle bara titta på den där lägenheten i kollektivhuset för att få tyst på den tjatande stefan. men vi blev sålda. a dööör om hon inte får bo där. så det är bara att flytta då. jag vill ju inte att hon ska dö!

vill nån köpa en trea på söder, så hojta! lägenheten under såldes precis och utgångspriset var 650 000. så nånstans där ligger vi också.

1 kommentar:

Anders/Ysse sa...

Jo, ögat är visst intressant. Tror jag. Har inte läst det än. /Studentpappan