fredag 13 juli 2007

Pip

Jag har en pipleksak i lungorna. Det låter så i alla fall. Dumma allergi. Men på måndag ska jag äntligen få den där sprutan. Hoppas det blir bättre då. I natt sov jag sammanlagt tre timmar. Jag behöver sömn! Minst 7-8 timmar!

Vi (jag och J) var i Söderhamn på SSU:s läger igår och ledde ett HBT-pass. Fastän de var riktigt trötta (de hade haft spökkväll/natt) lyssnade de och ställde riktigt intelligenta frågor! Det finns hopp om världen. Jag blir bara så irriterad på mig själv. Jag har tappat min förmåga att gå in i ett rum och dra undan mattan för alla där. Vet inte var jag har gjort av det där. Det är i alla fall dumt. Allt som kommer ut är en massa rabblande i 190 följt av några eeeeh.... hmmm....

Måste skärpa mig. Jag brukar ju vara så bra. Nu kan jag bara skriva bra. morr.

Fick mail av en gammal bekant nu. Kanske hon vet?

Inga kommentarer: