måndag 29 oktober 2007

Allmänna Arvsfondskonferens i Hudiksvall

Där är jag nu. Sent på kvällen efter en otroligt inspirerande dag. Jag tror det var precis vad jag behövde. Just nu kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det var som var så inspirerande, seminarierna eller alla människor som jag träffat? Eller helt otroliga Glada Hudik-gänget? Det känns som ett enda stort virrvarr. Men nånting har jag ändå fått ut av det. Jag har så många idéer. Utan prestationsångest också. Det känns mest som möjligheter, saker som jag kan prova. Inte måsten. Försök.

Mest nöjd just nu är jag över att det har blivit sån spridning av ämnen. Jag kan känna mig otroligt trött på att bara prata hbt dagarna i ända. Det finns så mycket mer. Så mycket som också betyder något för att minska klyftor och andra orättvisor. Jag har täckt det behovet lite mer idag. Fått fler perspektiv. Fler ord på det jag tycker och vill utveckla. Fast ändå hamnade jag i en djup RFSL-diskussion med RFSL Nord på kvällen. Men den var bra.

Inga kommentarer: