torsdag 29 mars 2007

Packad

Och klar för Skövde. Kongress. Det här året vet jag i alla fall vad det handlar om. Förra året var jag helt ny och allt var så stort. Min dåvarande partner smsade allt jag behövde veta hemifrån. Nu har jag lärt mig själv. Vad fort det har gått, och vad mycket jag har varit med om och lärt mig. Nu är jag ordförande. Och rätt säker på vad jag ska göra. Det är skönt.

Annars är jag helt slut. Igår lyckades jag vara på fem ställen samtidigt typ. Åtminstone på samma dag. Kl 6 åkte jag hemifrån till Hudiksvall. Kl 8 började jag en föreläsning på 80 minuter. Kl 11.30 var jag i skolan och slängdes rakt in i teatern. Kl 13 delade jag ut program om utbildningsmässan på biblioteket. Kl 15 hann jag äta lite mat hemma innan jag åkte till rfsl och pratade med S. Sen försökte jag nånstans planera idaho med människorna som kom på caféet kl 18. Men det gick inte så bra, för jag lyckades inte hålla så mycket i huvudet längre då. Idag har jag bara haft två lektioner, det var nog bäst så. Jag är förkyld igen. Lungorna svider och jag blöder näsblod. Men snart är det påsklov. Och jag ska sova på tåget imorgon.

God natt

Inga kommentarer: