lördag 7 april 2007

Hm.

Undrar vad jag ska ha på mig ikväll. Jag är nånstans mittemellan "trött och sur" och "glad och positiv". Det blir nog bra det här. Några dagar till med sömn så är jag nog tillbaka! Öppna fönstret, ha i nytt vatten i badkaret. Badankan började få kallt om fötterna.

Jag tänker på alla människor igen. Det finns så många som är så bra. Som jag hejar på i livet. Som hejar på mig och säger åt mig när jag ställer till det för mig utan att se själv. Vad kloka alla är! För nu ser jag ju. Och jag började ju se det själv för länge sen, men så kom en massa annat i vägen och jag glömde bort det. Jag har en del att tänka på. Tänka över. Peta i och röra runt. Det kommer att göra ont. Men jag vet ju vad som är rätt. Vad jag vill. Det är inget fel med att dra undan mattor. Jag är gjord för det.

Nu - klubben. Le.

Inga kommentarer: