måndag 9 april 2007

jeeeäääjjj

Åh nu förstår jag igen varför jag är här. Varför jag gick. Haha hur kunde jag umgås med såna människor? Myskväll och snoppbilder? Var jag inte klokare än så när jag var yngre? Eller har det blivit värre? Jag minns inte. Det är läskigt det där när man träffar på gamla bekanta och upptäcker att under alla år som gått sen sist har de inte utvecklats ett dugg. Lite sorgligt. Fast trivs de med det så är det väl bara att gratulera. Det var inte min grej bara. Det var väl förmodligen därför som jag gick.

Jag är glad nu! Jag behövde jobba i lördags. Stå i garderoben med min tok och leka. Det var bra. Den där sista grejen som behövdes för att få mig tillbaka. Nu vill jag. Inga måsten. Bara vill.

Vi hade frukostbesök från huvudstaden idag. Trevligt. Jag vill ha mer av sånt, det är så mysigt att äta frukost med folk. Funderar på om jag ska höra med alla bekanta om vi inte kan köra nåt slags frukostschema. Åka runt till varandra på helgerna och sitta och äta frukost och prata i flera timmar. Är ni på?

3 kommentarer:

Anonym sa...

lätt! ;)

charlie sa...

göteborg har ju som rykte om sej att vara en bra frukoststad.. ;.)
KRAM!

Johanna Eskman sa...

jaaa! ni är med! vi kan åka till göteborg också, det är en utmärkt frukoststad :D