tisdag 3 april 2007

Mycket nu...

Jag försov mig (halvt med flit) idag till kl 11. Det var nog behövligt. Jag är fortfarande trött, men jag kan ändå tänka klart. Klarare än igår i alla fall. Och mina vänner är fortfarande världens bästa. Jag är ju här. Och jag är vacker och begåvad. Ett litet bakslag. Det här är bara resultatet av att jag pressat in mig själv i en norm alltför länge, för att göra någon annan glad. Någon som inte heller passade in där. Regler och principer. Jag visste ju egentligen. Nu får jag faktiskt ta tag i det här som är mitt liv. Göra nåt av det.

Fast först ska jag försöka få tag på en kassör. Och kanske en till suppleant, eller ersättare som det kommer att heta i normalstadgarna. Leka ännu mer föreningsnörd. Om jag kan samla tankarna på rfsl. Det är mycket nu. Skola, rfsl, familj och hämndlystna människor. På nåt sätt ska jag få det att gå ihop.

Inga kommentarer: