onsdag 4 april 2007

Jag fick precis ett gråtande barn i famnen. Hon hade fått en ny ljudbok som tydligen var för läskig. Men det finns inga monster eller frankensteinar på riktigt. Stackars barn. Nu sover hon.

Kassörkassörkassörkassör... Var finns det en kassör?! Jag har suttit i möte hela kvällen och mitt tålamod börjar ta slut. Fram och tillbaka. Och ingen kassör. Inte ens en fd kassör! Men det löser sig, det gör faktiskt det. Tror jag. Jag vet att det är bra människor och att det bara behövs nån push i rätt riktning för att få alla att göra sitt bästa. Det gäller bara att hitta riktningen. Vi ska. Jag ska. Göra bättre efter att jag sovit lite. Fast egentligen är det ju bara bra! Vi har en hel grupp med människor som vill saker, de uttrycker det på olika vis bara. Och är mer utvecklade på olika områden. De säger samma saker, men på olika sätt. Lite pushar bara. Och fortsatt positivt tänkande. Och fortsatt mod att säga ifrån. Utveckling behövs. Men vi har potential!

Imorgon ska jag vara Vanessas händer =)

Inga kommentarer: